Ramowy plan dnia
Podstawa programowa wychowania przedszkolnego w Oddziałach Przedszkolnych w Starym Gołębinie w godzinach 7.45– 12.45 dla dzieci 5,6,7- letnich
Grupa funkcjonuje w godz. 6.30-16.00
6.30 -8.30 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy i zajęcia inicjowane przez dziecko. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb oraz praca indywidualna wyrównawcza i praca z dzieckiem zdolnym |
8.30-9.00 |
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia ogólnorozwojowe. |
9.00-9.30 |
Ćwiczenia poranne. Zabiegi higieniczne w łazience. Śniadanie. Higiena ogólna. |
9.30-10.30 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcie z całą grupą zgodnie z planem dydaktyczno –wychowawczym i podstawą programową. |
10.30-11.30 |
Spacery, wycieczki, zabawy na placu zabaw, zabawy i obserwacje przyrodnicze prowadzone w terenie. W przypadku niesprzyjającej pogody zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań w sali, zabawy i gry stolikowe. |
11.30-12.30 |
Słuchanie literatury dziecięcej.
Zabawy kierowane przez nauczyciela. Zabawy dowolne |
12.30-13.30 |
Przygotowanie do obiadu. Obiad. Higiena ogólna |
13.30-15.00 |
Słuchanie literatury dziecięcej. Zabawy kierowane przez nauczyciela. Zabawy na przedszkolnym placu zabaw, zabawy badawcze i obserwacje przyrodnicze. W przypadku niesprzyjającej pogody zabawy w kącikach zainteresowań w sali. |
15.00-16.00 |
Rozchodzenie się dzieci. |
Zajęcia dodatkowe: gimnastyka korekcyjna, religia, indywidualne zajęcia logopedyczne
Uwaga: ramowy rozkład dnia może ulec modyfikacji.
Podstawa programowa wychowania przedszkolnego w Oddziałach Przedszkolnych w Starym Gołębinie w godzinach 7.45 – 12.45 dla dzieci 3,4 -letnich
Grupa funkcjonuje w godz. 7.30-12.45
7.30 -8.30 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy i zajęcia inicjowane przez dziecko. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości i potrzeb oraz praca indywidualna – wyrównawcza i praca z dzieckiem zdolnym. |
8.30-9.00 |
Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia ogólnorozwojowe. |
9.00-9.30 |
Ćwiczenia poranne. Zabiegi higieniczne w łazience. Śniadanie. Higiena ogólna. |
9.30- 10.00 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcie z całą grupą zgodnie z planem dydaktyczno –wychowawczym i podstawą programową. |
10.00-11.00 |
Spacery, wycieczki, zabawy na placu zabaw, zabawy i obserwacje przyrodnicze prowadzone w terenie. W przypadku niesprzyjającej pogody zabawy tematyczne w kącikach zainteresowań w sali, zabawy i gry stolikowe. |
11.00-12.30 |
Słuchanie literatury dziecięcej. Zabawy kierowane przez nauczyciela. Zabawy dowolne. |
12.30-12.45 |
Rozchodzenie się dzieci. |
Zajęcia dodatkowe: gimnastyka korekcyjna, religia.
Uwaga: ramowy rozkład dnia może ulec modyfikacji.